Friday, July 9, 2010

catatan pertama



halu......... edisi br hidup dah bermula. dah pandai isi masa lapang tulis blog. pasni mmg bertambah pedih la telinga kn marah sbb dulu tak da blog ni pn malas bt keja. ni ada plak benda alah ni mmg lg tmbh la lembapnya aku ni. oh,hr ni mendung ja. blum hujan. so kadar kelembapan tak brapa tinggi ye tuan-tuan dan puan-puan...

eh,ada ke puan-puan nk tgk blog ni? kalo cik-cik maybe ada la kot. *mengharap... hahaha. dulu mmg keja kutuk org ada blog ja. tak caya tny la kwn2 aku yg ada blog. sapa aku tak kutuk. yg tak ada blog pn aku kutuk sama ja. jgn risau. hahaha.

so sbb apa aku berblog ye.... sbb... sbb... malu la nk cita.... bleh tak? (mungkin anda sedang berfikir "ah,nk muntah aku tgu. bgtau dh la") ok2,aku nk bgtau la ni. jgn la emo. hati gadis tul. kalo anda gadis jgn marah ye... hehe. aku bt blog ni sj2 ja. tmbh2 tgh menanam anggur ni. mmg hobi yg bgs la merapu,meraban,membebel and mem2 yg sm waktu dgnnya... bleh kn alasan 2? tlg la terima. jenuh aku pk sbb td.

sbnrnya w'pn jam dh pkl 10 pg,aku masih blm mandi. daddy dh membebel tak henti2 n mummy pn join sekaki. so rsnya baik la aku pi mandi dulu. kalo smua cita skrg ni nnt dh tak ada cita nk tls. pastu dh tak ada org nk tgk blog ni. pasti blog ni jd usang n bnyk sawang. dh la aku pemalas nk cuci2 plak. *erk,apa aku merapu ni. noob btui! hahahahaha.

sayonara~

No comments:

Post a Comment