Friday, July 9, 2010

catatan kedua dalam sehari...


seeeeeeeeee,i told ya... pasni keja keji aku duk update blog ni ja. keja yg pak aku suh bt dgn selambernya aku bt tak tau ja. kompom elaun penganggur aku bln ni kn potong. hahahaha.

eh,kn bg ucap selamat dulu kalo nk mula catatan. sawadekap! td pny la bnyk bnd aku igt nk cita. elok ja klik new post trus otak jam. idea yg mencurah tetiba tlh menjadi kering. lampu yg teran menyala dah turn to be a dim light. hampeh....

oh,sbnrnya saya nk cita ttg game. game yg sgt2 digilai oleh pelajar2. smpi ada yg sanggup extend hanya semata2 nk bermesra dgn game yg diberi nama DoTA. jgn kt aku tak penah mencuba utk menjadi addicted dgn game ni. sbb aku nk bt modai sembang dgn mmbr2 yg tere men benda alah ni. serius...

sembang bagai nk rak pasai beli brg 2 beli brg ni, map 2 n map ni, sembang pasai hero 2 hero ni. pusing2 modal 2 jgk tp aku pelik dorg ni leh sembang pasai benda ni 7 hari 7 malam. fuh,kagum2... so,aku pn rs kn join la sembang marathon ni. bkn senang,silap2 masuk dlm malaysia book of records.

try la men game ni dgn org yg br jgk la nk berjinak. pastu rs tere sket pegi la lawan dgn yg atas sket la dr aku yg rookie ni. hambek hg,kn lauk camtu ja. so,dh 4-5 kali men keja kn getah ja. aku pn menyumpah la takkn men dh game bodo yg keja duk klik merata 2. *padahai tak leh terima hakikat aku noob. hahahahaha.

tp tak pa,meh la lwn pes dgn aku. tgk sapa noob sapa hero. kalo aku kalah,duk diam sudah. kalo aku menang kompon aku heboh dkt sini,nama org yg kalah aku tls besar2. aku tau aku mmg sorg penindas yg kejam. terima ja hakikat. waka! waka! eh! eh!

until then...sayonara~

No comments:

Post a Comment